Příční 923/4
Velké Meziříčí 594 01
aktuální výstavy
Drobečková navigace

Domů > Info > Jak u nás nakupovat

Základní informace pro zákazníky

Vážení zákazníci!

Nabízíme Vám široký sortiment zahradního nábytku z různých materiálů, dětská pískoviště a dřevěné hračky .

Zboží, které si u nás objednáte (prostřednictvím našeho internetového obchodu, nebo jiným způsobem - telefonicky, osobně, ...) Vám zašleme na Vámi udanou adresu. Úhradu můžete provést formou dobírky, nebo je možná zálohová platba bankovním převodem. Za zásilku v rámci České republiky účtujeme jednotný poplatek 200,- Kč při způsobu platby bankovním převodem, respektive 250,- Kč u zásilek na dobírku . Další přepravní náklady neúčtujeme, pokud není výslovně u konkrétní kategorie zboží uvedeno jinak. Objednané zboží si po dohodě můžete po dohodě vyzvednout i osobně, kdy ho uhradíte v hotovosti nebo platební kartou. V tom případě samozřejmě nehradíte balné ani žádné další poplatky.

Objednávky

  • Vaši objednávku standardních výrobků vyřídíme zpravidla ve lhůtě do 14-ti dnů. Výrobky, u kterých je uvedeno, že jsou skladem, odesíláme zákazníkovi do týdne od obdržení objednávky, pokud je požadována povrchová úprava, lhůta se prodlužuje cca o dva týdny. Tam, kde je u popisu výrobku uvedeno "na objednávku", Vám sdělíme předpokládanou dobu dodání ihned po obdržení objednávky a nebo si ji můžete vyžádat dotazem předem. Každopádně, pokud není z nějakých důvodů možné dodržet 14-ti denní dodací lhůtu, je tato skutečnost se zákazníkem vždy projednána
  • Zajistíme dopravu objednaného zboží kamkoli na celém území České republiky. Tato doprava je u většiny položek z naší nabídky,  v případě objednání v našem E-Shopu, zdarma
    • Pokud tyto standardní podmínky pro některé kategorie nabízeného zboží neplatí, jste  vždy předem upozorněni
  • Ke každé zásilce v rámci ČR, bez ohledu na její velikost a cenu,  účtujeme pouze manipulační poplatek  ve výši 200,- Kč, v případě zásilek na dobírku 250,- Kč
  • V případě objednávky s dodáním do jiného členského státu EU Vám výši nákladů na přepravu obratem sdělíme
  • Máte možnost vybrat si z několika možných forem úhrady objednaného zboží
    • dobírka - částku uhradíte dopravci při dodání objednávky
    • bankovní převod - na základě Vaší objednávky Vám zašleme zálohovou fakturu, objednané zboží expedujeme po připsání úhrady na náš účet
    • hotovostní úhrada, eventuálně úhrada platební kartou při odběru - tato varianta platí pro případ, že vám zboží přivezeme naší vlastní dopravou a nebo si ho odeberete přímo z našeho výdejního skladu

Objednávka zboží v našem E-Shopu je velice jednoduchá a určitě ji bez problémů zvládnete. Pokud byste se přesto dostali do potíží, kontaktujte nás a my Vám s jejím vystavením rádi pomůžeme. Objednávku nám můžete samozřejmě zaslat i e-mailem a nebo ji zadat  telefonicky.

Před zadáním objednávky Vám důrazně doporučujeme seznámit se s pokyny pro používání, ošetřování a údržbu dřevěného zahradního nábytku, respektive ratanového nábytku a tyto pokyny je potom třeba důsledně dodržovat. Jenom tak Vám bude zakoupený výrobek dlouho a bezproblémově sloužit.

Objednané zboží Vám doručíme zpravidla prostřednictvím přepravní služby GEIS. Před převzetím zásilku dobře zkontrolujte, jestli není zjevně poškozena přepravou. Pokud ano (poškozený obal apod.), zkontrolujte obsah zásilky, jestli není poškozeno i dodané zboží. V takovém případě zásilku nepřebírejte a vraťte ji přepravci.

Poskytování slev

Naše firma poskytuje svým zákazníkům různé typy slev :

  • Akční slevy jsou vyhlašovány k různým příležitostem, informace najdete vždy v sekci AKTUALITY
  • Výstavní slevy poskytujeme při uzavírání objednávek na výstavách a firemních prezentacích - viz sekce VÝSTAVY
  • Sleva na jednorázový odběr většího množství našich výrobků (například nábytek pro vybavení zahradní restaurace).  Připravíme Vám speciální cenovou nabídku, kde se výše slevy může lišit od standardních podmínek

Slevy se nesčítají a pokud má zákazník nárok na více typů slev (například akční nebo výstavní sleva) uplatní se vždy ta, která je pro zákazníka výhodnější.

Záruka

Na naše výrobky se vztahuje záruka 2 roky, ta ale neplatí na vady způsobené nesprávným používáním. Viz informace o údržbě a servisu.

V případě, že chcete reklamovat nějakou vadu, přečtěte si prosím informace v reklamačním řádu a pak se na nás prosím obraťte buď osobně a nebo prostřednictvím kontaktního formuláře. Popište stručně jaký výrobek reklamujete, Váš problém a důvod reklamace a uveďte vaši adresu, datum nákupu a telefonický kontakt na Vás. My se s Vámi následně spojíme a dohodneme další postup. Následně je nutné předložit nákupní doklad, ten proto po celou záruční dobu pečlivě uschovejte.

Více informací najdete v obchodních podmínkách a reklamačním řádu.

A na závěr si Vás dovolujeme požádat:

  • pokud jste s našimi službami spokojeni, řekněte to svým známým
  • pokud nejste spokojeni, řekněte to prosím nám