Vážení zákazníci!
Nabízíme Vám široký sortiment zahradního nábytku z různých materiálů, dětská pískoviště a dřevěné hračky .
Zboží, které si u nás objednáte (prostřednictvím našeho internetového obchodu, nebo jiným způsobem - telefonicky, osobně, ...) Vám zašleme na Vámi udanou adresu. Úhradu můžete provést formou dobírky, nebo je možná zálohová platba bankovním převodem. Za zásilku v rámci České republiky účtujeme jednotný poplatek 200,- Kč při způsobu platby bankovním převodem, respektive 250,- Kč u zásilek na dobírku . Další přepravní náklady neúčtujeme, pokud není výslovně u konkrétní kategorie zboží uvedeno jinak. Objednané zboží si po dohodě můžete po dohodě vyzvednout i osobně, kdy ho uhradíte v hotovosti nebo platební kartou. V tom případě samozřejmě nehradíte balné ani žádné další poplatky.
Objednávka zboží v našem E-Shopu je velice jednoduchá a určitě ji bez problémů zvládnete. Pokud byste se přesto dostali do potíží, kontaktujte nás a my Vám s jejím vystavením rádi pomůžeme. Objednávku nám můžete samozřejmě zaslat i e-mailem a nebo ji zadat telefonicky.
Před zadáním objednávky Vám důrazně doporučujeme seznámit se s pokyny pro používání, ošetřování a údržbu dřevěného zahradního nábytku, respektive ratanového nábytku a tyto pokyny je potom třeba důsledně dodržovat. Jenom tak Vám bude zakoupený výrobek dlouho a bezproblémově sloužit.
Objednané zboží Vám doručíme zpravidla prostřednictvím přepravní služby GEIS. Před převzetím zásilku dobře zkontrolujte, jestli není zjevně poškozena přepravou. Pokud ano (poškozený obal apod.), zkontrolujte obsah zásilky, jestli není poškozeno i dodané zboží. V takovém případě zásilku nepřebírejte a vraťte ji přepravci.
Naše firma poskytuje svým zákazníkům různé typy slev :
Slevy se nesčítají a pokud má zákazník nárok na více typů slev (například akční nebo výstavní sleva) uplatní se vždy ta, která je pro zákazníka výhodnější.
Na naše výrobky se vztahuje záruka 2 roky, ta ale neplatí na vady způsobené nesprávným používáním. Viz informace o údržbě a servisu.
V případě, že chcete reklamovat nějakou vadu, přečtěte si prosím informace v reklamačním řádu a pak se na nás prosím obraťte buď osobně a nebo prostřednictvím kontaktního formuláře. Popište stručně jaký výrobek reklamujete, Váš problém a důvod reklamace a uveďte vaši adresu, datum nákupu a telefonický kontakt na Vás. My se s Vámi následně spojíme a dohodneme další postup. Následně je nutné předložit nákupní doklad, ten proto po celou záruční dobu pečlivě uschovejte.
Více informací najdete v obchodních podmínkách a reklamačním řádu.